Thursday, December 15, 2011

friendship never end

aku snarnya malaz nak balas balik..tapi aku rasa aku perlu diberi peluang membela diri aku ..
ingatlah true friend scold like a mother. becouse i dont want u to get hurt..
at first i thought that kau x nak cakap ngan aku pasal MR S ..
yelah aku ingat kau pown penah cakap kalau ko da sayang orang 2. kaw x kan dengar cakap orang lain..
i dont blame u.
tapi ternyata bila aku bukak blog kau..aku pown xtaw kenapa aku boley bukak blog kau..aku rasa sebab rindu kowt..so aku terbaca post kau 2..

pasal MR S aku xnak cakap apa2.. sbb aku tengok korang pown sweet jewr..aku doakan korang bahagia..tp listen..for MR S... makwe kau 2 tetap baby aku..kalau ko broke her heart.. i will broke your everything..and if i say everyhting i mean everything

tapi aku x paham pasal AA 2. maybe ada benda dia cakap buat kau marah aku..tapi kau x rasa kewr kau perlu tanya aku betul kewr x benda 2 ..aku pown x taw apa dia cakap..tapi ko rasa adil ke ko dengar sebelah pihak jewr

and pasal benda yang aku bagitaw kau 2..aku bagitaw kau sebab aku sayang kau..aku x nk kau tertipu..kalau perempuan 2 x datang bilik aku malam 2.. aku x taw apa yang selama nieyh terjadik..
and AA dia nak tumbuk aku sebab aku fitnah korang atau dia mara kt aku bagitahu kau..
sebab bukan 2 jewr yang aku dengar.. banyak lagi..tapi aku xnak kau lagi sakit hati..
aku baru bagitahu benda 2..
kita da x kawan nieyh lagi kalau aku bagitahu lagi benda lain


pasal bdak kelas 2..aku rasa aku suka kau bagitahu aku..sebab aku bukan jenis serang orang..tapi aku akan try perbaiki diri aku..
apa apa pown aku doakan kau bahagia 

p/s pic kita still jadik background lappy aku

No comments:

Post a Comment